本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Say Yes To Heaven-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《向極樂說我願意》(Say Yes To Heaven)

If you dance, I'll dance 你若起舞,我會跟着舞動 And if you don't, I'll dance anyway 你若不會,我亦會照樣舞動 Give peace a chance 予平靜一個機會 Let the fear you have fall away 讓你的恐懼消失 I've got my eye on you 我眼中只有你 I've got my eye on you 我眼中只有你 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 If you go, I'll stay 你若離去,我會留下 You come back, I'll be right here 你回來的話,我就在這裏 Like a barge at sea 就像海中的一艘駁船 In the storm I stay clear 在風暴中保持清醒 'Cause I've got my mind on you 皆因我腦海中只有你 I've got my mind on you 我腦海中只有你 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 If you dance, I'll dance 你若起舞,我會跟着舞動 I'll put my red dress on, get it on 我會再次穿上我的紅裙,與你纏綿 And if you fight, I'll fight 你若要爭吵,我會奉陪到底 It doesn't matter now, it's all gone 現在已不重要,一切已成過去 I've got my mind on you 我腦海中只有你 I got my mind on you 我腦海中只有你 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 Say yes to heaven 向極樂說我願意 Say yes to me 對我說我願意 I've got my eye on you 我眼中只有你 I've got my eye on you 我眼中只有你 I've got my eye on you 我眼中只有你 I've got my eye on you 我眼中只有你

沒有留言:

發佈留言