本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Cherry Blossom-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Cherry Blossom」(櫻花)

What you don't tell no one 你不會告訴別人的事 You can tell me 都可以告訴我 Little ghost, tall, tan, like milk and honey 淘氣,高挑,黝黑好看 You're very brave 你無畏無懼 And very free 自由自在 I push you high, cherry blossom 我把你抱高,我的櫻花 On your sycamore tree 至你的梧桐樹上 What you don't tell no one 你不會告訴別人的事 You can tell me 都可以告訴我 Swing it high like Jesus 無拘無束地 Wild and free 把韆鞦盪得像主耶穌一樣高 Dandelions in your hair, baby 蒲公英在你的髮間,寶貝 You're very brave 你無畏無懼 And there's much to see 世間有很多東西可以見識 I push you high, cherry blossom 我把你抱高,我的櫻花 On your sycamore tree 至你的梧桐樹上 What you don't tell no one 你不會告訴別人的事 You can tell me 都可以告訴我 And when you're scared 當你懼怕甚麼時 I'll be right here 我都在會這裏 You feel afraid 你感到害怕時 Mommy is there 媽媽就在你身邊 It's a cruel, cruel world 世界真的很殘酷 But we don't care 但我們不會在意 'Cause what we've got 因為我們必須分享 We've got to share 我們所擁有的一切 What you don't tell no one 你不會告訴別人的事 You can tell me 都可以告訴我 Little ghost, blonde hair with lemonade tea 淘氣,金髮,喝着檸檬水 There's much to learn 世間有很多東西要學 And so much to see 有很多東西可以見識 I push you high, Angelina 我把你抱高,安袓蓮娜 On your sycamore tree 至你的梧桐樹上 What you don't tell no one 你不會告訴別人的事 You can tell me 都可以告訴我

沒有留言:

發佈留言