本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Is This Happiness-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《這就是幸福嗎》(Is This Happiness)

High up in the Hollywood hills taking violet pills 在荷里活山上嗑着紫色藥丸嗨翻天 Writing all of my songs about my cheap thrills 寫着關於我那些無聊快樂事的歌 You're a hard man to love and I'm 你是個難以愛上的火爆硬漢 A hard woman to keep track of 而我是個難以知悉行蹤的麻煩女人 You like to rage, don't do that 你常常發怒,別那樣 You want your way, you make me so mad 你想一切都如你所願,你令我十分惱火 Got your gun, I've got my dad 你有你的手槍,我有我的父親 Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? High up in the Hollywood hills crushing violet pills 在荷里活山上壓碎紫色藥丸嗨翻天 You've been trying to write a novel about your cheap thrills 你試着寫一本關於你那些廉價快樂事的書 You think you're Hunter S. Thompson 你覺得自己是亨特.斯托克頓.湯普森 I think you're fucking crazy as the day's long 我覺得你真的想太多 Man to man, heart to heart 坦誠相見,敞開心扉 I love you but you drive me so far 我愛你但你快把我搞瘋了 Wish you well on that star 希望你在那顆星星上一切安好 Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Witch Hazel, Witch Hazel 金縷梅,金縷梅 Betrayal, betrayal 背叛,背叛 One gun on the table 桌上有支手槍 Headshot if you're able 要是你敢那就瞄準自己的腦袋吧 Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎? Is this happiness? 這就是幸福嗎?

沒有留言:

發佈留言