本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

僕らのメリーゴーランド-BabyKingdom(Japanese-English Lyrics Translation)

「僕らのメリーゴーランド」(Our Merry-Go-Round)

永遠に光って回り続けて描く物語 A story that will shine and be told forever and ever 醒めないように 褪せないように 輝いてる Our merry-go-round is glowing 僕らのメリーゴーランド so as not to awake, and not to fade 眠れない夜 夜空を見上げても Even if I look up at the sky on a sleepless night 目が悪くて星はボヤけてるよ My sight is so bad that the stars look blurry でも聞いて?僕にもハッキリと見える気持ちが But listen to me, my feeling of seeing them cleary 心を明るく照らしてくれる Will light up your heart 同じ方向へ回るメリーゴーランド May the merry-go-rounds going in the same direction これからはもうすれ違いの無いように Never pass each other from now on 寝ないで書いたミュージックと If we ride on our real memories 作り物じゃない思い出に With the music we wrote staying up late 跨ればほら何処までも行けるよ We can get to anywhere we want 永遠に光って回り続けて描く物語 Our story will shine and be told forever and ever それは早くも無い 決して遅くも無い In a comfortable pace 心地よいペースで Not too fast, not too low 抱きしめたいと願う景色は Even if the view we wish to hug tight 風に流れても Will go with the wind 醒めないように 褪せないように 輝いてる Our merry-go-round is glowing 僕らのメリーゴーランド so as not to awake, and not to fade 僕ら人間は笑顔が枯れた時 We know it's hard 再び咲く難しさに気付く To make people smile again when they feel sad だから僕は暖かい太陽であり続けるよ So I'll continue to be your sunshine 離れない誓いをここに歌うよ And sing my vow here, say I'll never leave きっと世界は巻き戻せない The world will never rewind だからこの瞬間(イマ)が So this moment とても愛しくて なのに寂しくて Is the repeat of それの繰り返し Love and loneliness 涙溢して不安な夜も I'll wipe your tears away この手で拭うから Even on weepy, uneasy nights だからどうか 君の手は僕の方へ So please, reach out your hands 伸ばしておいて To me 永遠に光って回り続けて描く物語 Our story will shine and be told forever and ever それは早くも無い 決して遅くも無い In a comfortable pace 心地よいペースで Not too fast, not too low 抱きしめたいと願う景色は Even if the view we wish to hug tight 風に流れても Will go with the wind 醒めないように 褪せないように 輝いてる Our merry-go-round is glowing 僕らのメリーゴーランド so as not to awake, and not to fade

沒有留言:

發佈留言