本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

太陽はただ僕達を照らしている訳じゃない-零[Hz](Japanese-English Lyrics Translation)

‘The Sun doesn't only Shine on Us’(太陽はただ僕達を照らしている訳じゃない)

忘却を目指して逃げ続ける I keep on escaping to forget 影はいつも僕を追い回すよ Shadow will always run after me 立ち止まれば暗闇に飲まれる I'll be swallowed up by darkness if I stop ずっと太陽は The sun hasn't just been 僕達を照らしていた訳じゃなく Shining on us 悦び、哀しみを忘れられない様に But also teaching us 傷が痛むからと逃げ出さぬ様に Not to forget joy and sadness 教えてくれていた And not to run away because of the hurtful wounds 僕はもう恐れない I won't be afraid anymore どうしても楽じゃない道を進む I'm gonna walk on a difficult path 汚れた白いシャツも洗わずに Wthout washing my dirty white shirt by all means そんな風に生きてる僕を I bet you're gonna smile and nod 君はきっと笑いながら頷いて認めてくれるだろう And approve of the way I live 悦び、哀しみ 全てが約束さ Joy and sadness, everything is a promise あの日の死にたいが嘘だとしても Even if the thought of wanting to die on that day isn't real 僕は誰よりも上手に受け止めよう I'll accept it better than anyone else ずっと太陽は The sun hasn't just been 僕達を照らしていた訳じゃなく Shining on us 悦び、哀しみを忘れられない様に But also teaching us 傷が痛むからと逃げ出さぬ様に Not to forget joy and sadness 教えてくれていた And not to run away because of the hurtful wounds 僕はもう恐れない I won't be afraid anymore

沒有留言:

發佈留言