本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

怪楽-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

‘Strange Pleasure’(怪楽)

赤い部屋を満たす異臭とstory Stench and story 友と君と母と共に Fill up the red room together with my friend, you, and my mum 少し手狭でもねdon't worry It's a little cramped here, but don't worry 上手くいってますご想像の通り Everything is going well, just as you imagine 疎外 友も腐ってしまった Alienation, my friend's already decayed 疎外 君も腐ってしまっ?た Alienation, you've already decayed 疎外 母も腐ってしまった Alienation, my mum's already decayed How do you mean? 「psychopath」 How do you mean? 'Psychopath' 騒々しく迎えた朝に A noisy morning came 外を覗いたら人乗り If I peek out the window, I'll see people gathering outside 嫌な予感はしていたそこに Police kicked down my door ドアを蹴り破ったよ警察 The moment I smelled a rat 阻害 僕は何も悪くない Obstruction, I did nothing wrong 阻害 僕は何もしていない Obstruction, I didn't do anything 阻害 僕は誰にも救えない Obstruction, I'm hopeless How do you mean? 「psychopath」 How do you mean? 'Psychopath' blah~la~la~ blah~la~la~ 壊れた僕の腕を掴んだ手を離して!! Take your hands off this broken mess!! お咎めはいらないキリがないから This will take forever so don't censure me 嫌だ僕の事を疑う目で見ないで!! Don't be suspicious of me!! 愛した特別な嘘と部屋を奪い取らないで Please don't take away the special lies and room I once loved 赤い部屋を満たした異臭とhistory Stench and history アレとソレとコレとひっそり Everything filled up the red room quietly 少し手狭だけどねsorry It's a little cramped here, I'm sorry 僕はイッてますご所望の通り I'm going mad, just as you wish 弧を描いた後悔 Regret drew a curve きっとみんなもう此処に居れなくなる I bet no one can be here again 真っ赤な部屋は穢れで染まってしまった The bright red room is fouled by impurity なんで入れてしまったんだろう I wonder why did I put them in there 立ち尽くして淚すら出ない僕は I stand here, can't shed tears blah~la~la~ blah~la~la~ 壊れた僕の腕を掴んだ手を離して!! Take your hands off this broken mess!! 此処から連れ出し何処へ向かうの Where are you bringing me to 嫌だ僕の事を哀れな目で見ないで!! Don't pity me!! 愛した特別な嘘も部屋も僕のモノだから The special lies and room I once loved are all mine

沒有留言:

發佈留言