本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Lost at Sea-Rob Grant, Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《迷失海中》(Lost At Sea)

Once you told me 你曾經告訴我 Look for the north star, then you'll see 北極星會為我指引方向 Heavenly, I hear 我聽到神聖穹音 Found my way to the beach 找到了前往海灘的路 And there were waves over me 海浪打在我身上 I was lost at sea 我曾在大海中迷失 Till you found me, till you found me 直至你找到了我,直至你找到了我 Ha-ha-ha-ha, happily 我曾被發現 Happily, happily 快樂地,快樂地 I was found lost at sea 在大海中迷失 Ah, ah 啊啊 Mm, oh 噢 Lost at sea 在大海中迷失 Happily, happily 我曾被發現 I was found lost at sea 快樂地,快樂地 Ah, ah 啊啊 Mm 嗯 Lost at sea 在大海中迷失

沒有留言:

發佈留言