本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

セツナオルタナ-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

‘Sudden Alternative Ending’(セツナオルタナ)

今いる場所はどこなんだろう I wonder where am I 不安になって 下を向いて立ち止まったまま I felt uneasy, so I looked down and stood still だってそうでしょ Don't you think so 君がいて僕らがいるっていうなら If our existence is depended on your existence 僕の存在理由は君ってわけで Then you're the reason I exist "無情なるセツナ"からの理解 僕は意味さえ The transition from 'the ruthless moment' to understanding 成さなくなって 怖いくらい暗い Makes me feel pointless, I didn't know that 部屋で一人でそんなことを考えていたんだ You're thinking about something like that in the scarily dark room "最果てはオルタナ"結局答えなんて In the end, there's no answer 見つかりやしないから To 'the alternative ending' 僕は君の僕でいいってなった So I just want to be your me なんでだろううまくいかない ため息混じりの弱音消えてった Why aren't things going well, whining mixed with sighs disappeared 終わりはいつだってセツナ 伝えたいはずの言葉は The end always comes suddenly, things I should've told you またいつもの言い訳に遮られてく Are being covered up by the usual excuse もう変えれないそう理解ったら なぜだろう涙が止らない If I know nothing can be changed anymore, why do my tears keep falling 変われない僕をそのままに また一つ季節は流れる The season changes whilst I, unable to change, am left behind 瞳を閉じたなら If I close my eyes 今でも何も変わらずあの頃のまま 優しく笑う君がいた I would see you smiling gently like nothing had changed 終わりはいつだってセツナ 伝えたかった言葉は The end always comes suddenly, things I wanted to tell you 今ではもう君には届かないけれど Will no longer reach you 最果てのオルタナ 離れ離れになっても But if you're smiling over there in our memories 思い出のその先で笑っていられたなら Even though we're parting in the alternative ending 時の止ったままの景色が 色づいてまた動き出す The still scenery is enlivened and moving again 僕はずっと忘れないから 君と過ごしたあの日々を I won't forget those days we've been together

沒有留言:

發佈留言