本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

ハナムコペンギン-BabyKingdom(日中歌詞翻譯)

《企鵝新郎》(ハナムコペンギン)

I love you forever. Don't you worry. Follow me. 我會永遠愛你。別擔心。跟着我吧。 Everyday. Everyway. Stay in my life. Marry me!? 留在我的生命中吧。每一天。每一處。嫁給我吧!? I can't get you off my mind. 你在我的腦海中揮之不去。 I can't stop thinking of you. 我無法停止對你的思念。 I can't imagine life without you. 我無法想像沒有你的人生。 So,would you like to have music with me? 所以,你願意和我一起享受音樂嗎? If you want. 只要你想。 You are always in my heart. 我的心裏總會有你。 You've always had my heart. 我的心已經成為你的俘虜。 I will never let you go. 我不會放開你。 I thought you might like it. Open this is for you. 我覺得你可能會喜歡它。打開吧,這是給你的。 君の瞳に恋をして その毛並みに触れたくて 戀上你的眼睛 想輕撫你的毛髮 君の声に心は動かされてほら止まらないビート 你的聲音讓我的心開始跳動,看,它搏動不止 一世一代のプロポーズ 人生初めてのエスコート 一生一世的求婚 人生第一次的引領 この気持ちを石に込めて 永遠の愛を誓うよ 我把這份感情寄託在石頭裏 為永遠的愛發誓 You make my world a better place. 你讓我的世界變得更美好。 Let's become happy my baby. 一起幸福下去吧我的寶貝。 I don't want to be parted from you. 我不想和你分開。 君に届けよう 願能送到你身邊 I love you forever. Don't you worry. Follow me. 我會永遠愛你。別擔心。跟着我吧。 I need you &cherish you. I am crazy about you. 我會永遠需要你、珍惜你。我為你而瘋狂。 I love you forever. I fell in love with your smile. 我會永遠愛你。我愛上了你的笑容。 Everyday. Everyway. Stay in my life. Marry me!? 留在我的生命中吧。每一天。每一處。嫁給我吧!? I can't get you off my mind. 你在我的腦海中揮之不去。 I can't stop thinking of you. 我無法停止對你的思念。 I can't imagine life without you. 我無法想像沒有你的人生。 So,would you like to have music with me? 所以,你願意和我一起創造音樂嗎? If you want. 只要你想。 You are always in my heart. 我的心裏總會有你。 You've always had my heart. 我的心已經成為你的俘虜。 I will never let you go. 我不會放開你。 I thought you might like it. Open this is for you. 我覺得你可能會喜歡它。打開吧,這是給你的。 You make my world a better place. 你讓我的世界變得更美好。 Let's become happy my baby. 一起幸福下去吧我的寶貝。 I don't want to be parted from you. 我不想和你分開。 君に届けよう 願能送到你身邊 I love you forever. Don't you worry. Follow me. 我會永遠愛你。別擔心。跟着我吧。 I need you &cherish you. I am crazy about you. 我會永遠需要你、珍惜你。我為你而瘋狂。 I love you forever. I fell in love with your smile. 我會永遠愛你。我愛上了你的笑容。 Everyday. Everyway. Stay in my life. Marry me!? 留在我的生命中吧。每一天。每一處。嫁給我吧!? 病める日も 健やかなる日も 直到這個世界的終結分離我們 この世の終わり僕ら分かつまで 就算只是一步一步地 我們也一起度過 少しずつでも 共に歩こう 患病的日子 與健康的日子吧 歌え歌えLaLa…… 高歌吧 啦啦……

沒有留言:

發佈留言