本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

妄想のパンタグラフ-零[Hz](Japanese-English Lyrics Translation)

‘Pantograph of Delusion’(妄想のパンタグラフ)

手に触れたり見つめ合ったり Caressing your hand, looking at each other 私ばっかり想って欲しい I just want you to think about me でも届かない他の人に敵わない But you don't know my feelings, I ain't no match for her 勝手に堕ちて Can't help falling for you どうしようもない恋わずらい Hoplessly lovesick 手に触れたり見つめ合ったり Caressing your hand, looking at each other 私ばっかり想って欲しくて I just want you to think about me 近付きたいでも近付けない 'Though I want to, I can't get closer to you 勝手に病んで Can't help feeling down どうしようもない恋の始まり The start of a hopeless love 悲しいことなんて思い当たらないけれど I don't know why I am sad 心が晴れない But I can’t cheer myself up そうあなたばっかりになっているのは私の方で Yup, I'm the one who's love-struck どこで何をしてるかなんて I don't care, I don't wanna know 今誰かと過ごしているかなんて What you're doing, where you are どうでもいい知りたくない Whom you're with それなのに検索履歴の一番目にはあなたが But you're on my recent searches 妄想のパンタグラフ Can't get it out of my head 忘れられない Delusional pantograph 会いたくなったり連絡してみたり Sometimes I wanna meet you so I tryna text you フラれがっかりいじけてみたり Sometimes I feel upset and sulk over being dumped 面倒くさい私でも隠せない I know I'm annoying, but I can't hide it 勝手に病んで Can't help feeling down どうしようもない恋わずらい Hoplessly lovesick あなたのこと好き過ぎて何も見えないの I'm head over heels for you “一途な想い“ 'You're the only one for me' 良く言えばそうね If you put it nicely ただそれは“重い“ But I know 解っているの I'm 'too needy' to you こんな自分が大きらい I hate being like that 素直になれないままの片想い My unrequited love stays unrequited どこで何をしてるかなんて I don't care, I don't wanna know 今誰かと過ごしているかなんて What you're doing, where you are どうでもいい知りたくない Whom you're with それなのに検索履歴の一番目にはあなたが But you're on my recent searches 妄想のパンタグラフ Can't get it out of my head 忘れられない Delusional pantograph

沒有留言:

發佈留言