本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

ダークヒーロー-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

「ダークヒーロー」(Dark Hero)

何が僕の幸せ う生きれば満たされる What is my happiness, how should I live to be gratified 嫌われ役買うのは 想うほど楽じゃない Volunteer to play a hated role isn't as easy as what I thought 僕だけが嫌われて 僕だけが憎まれる Only I am being disliked, only I am being detested 理解り合うことなんて無いと知ってヘドが出る Knowing that we won't understand each other makes I want to vomit ファッキューヒーロー Fuck you, hero 虚しさが募る Emptiness grows ファッキューヒーロー Fuck you, hero じゃあ何の為に生まれた Then why am I born どうなったって決行です もういいよ もういいよ I'll keep going, it's enough, it's enough 必要悪でしょ I say ハローハローバイバイ I'm the necessary evil, right? I say hello hello, bye bye 誰が為の幸せ どう生きても満たされず I'm not gratified no matter how I live for the happiness of someone 嫌われて生きるのは 思ったより苦しくて Life of being hated is much painful than I thought なぜ僕は飛べなくて 君を見て憧れる Why can't I fly? I look at and admire you 理解り合うことなんて無いけれど仕方ない We won't understand each other, but that's the way it is ファッキューヒーロー Fuck you, hero 今更願えど Though I'm hoping only now ファッキューヒーロー Fuck you, hero もうにっちもさっちも行かない I'm being driven to the wall 感情なんて知らなくて もういいや もういいや I have no idea what feeling is, whatever, whatever 必要悪さえ愛せ ハローハローバイバイ Even the necessary evil wants love, hello hello, bye bye 誰が好き好むなかれ見せて生きる* I can't live by showing my favour to anyone どうしてこんなに痛い思いをしなくてはいけないの* Why must I have painful memories 僕は僕なりのその件を解決するのに* I can solve that in my own way 僕だってこんな自分に生まれたくなかったんだ* I don't want to be born as myself either 同情なんてイラネ I don't need sympathy もうどうなったって結構です 重いよ 重いよ No matter what it'll be, it's heavy, it's heavy 絶対悪と呼んじゃって 強制ハローハロー I'm called the necessary evil, forced to say hello hello 僕は説教なんて面倒で もういいよ もういいよ Lectures are annoying, it's enough, it's enough 必要悪でしょ I say ハローハロー I am the necessary evil, right? I say hello hello 愛せ ハローハローバイバイ Love me, hello hello, bye bye これが僕の幸せ? Is this my happiness? *Notes: *Lyrics are not on the official lyrics

沒有留言:

發佈留言