本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

サイレン-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

「サイレン」(Siren)

第弐ノ犯行声明ヲ My second claim of responsibility* 誰だ僕の邪魔するのはやめて Who is on my way, stop it 今は浸っていたいの消えろ I want to immerse in the moment, get lost どいつもこいつもボンクラです!! Everyone is an idiot!! ブラックアウト!! Black out!! 君はボンクラです You’re an idiot!! 全ては出会ってしまったから I met everything by accident これも御縁なら笑えるでしょうか Can you still smile if this is destiny どいつもこいつもボンクラです!! Everyone is an idiot!! ブラックアウト!! Black out!! 僕もボンクラです!! I'm also an idiot!! 終わってんな僕らボンクラです!! We, whose relationship isn't over yet, are idiots!! ブラックアウト!! Black out!! だったらボンクラDEATH !! Then just die, idiots!! 動かない君を見つめ 僕はニヤリと笑った Staring at you who are motionless, I grinned 逸る心抑えて ここで涙をひとつ Holding back my restless heart, a tear dropped 「これで一人じゃない。」と二人目を横に眠る I say ‘now am I not alone.’ and let the other person fall asleep 明日僕を褒めてよ ねぇママ Praise me tomorrow, mama 命が惜しけりゃガタガタ喚くな If you still want your life, then stop grumbling 苦しみ踠けばその先は If you struggle in pain, what's ahead is どいつもこいつもボンクラです!! Everyone is an idiot!! ブラックアウト!! Black out!! 僕もボンクラです!! I’m also an idiot!! 終わってんな僕らボンクラです!! We, whose relationship isn’t over yet, are idiots!! ブラックアウト!! Black out!! だったらボンクラDEATH !! Then just die, idiots!! 切り刻んだ君を見て 僕はクスリと笑った Looking at you who are broken into pieces, I giggled 逸る心抑えて 慈悲の言葉をひとつ Holding back my restless heart, merciful words spill out of my mouth 「もう寂しくはない。」と二つ目を横に飾る I say ‘I won't feel lonely anymore.’ and decorate the two eyes side by side 喜んでくれるかな おやすみ Will you feel happy for me, good night *Notes: 第弐ノ犯行声明ヲ: The actual sang lyric is ‘ココ二第弐ノ犯行声明ヲ掲ゲル’ which means ‘I’m posting my second claim of responsibility here’.

沒有留言:

發佈留言