本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Tulsa Jesus Freak-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Tulsa Jesus Freak」(塔爾薩的狂熱教徙)

You should stay real close to Jesus 你應當非常親近主耶穌 Keep that bottle at your hand, my man 我的愛人,把那瓶子收好在手中 Find your way back to my bed again 再次找尋回到我床上的路 Sing me like a Bible hymn 就像頌唱聖詩一樣對我唱歌 We should go back to Arkansas 我們應當回到阿肯色河 Trade this body for the can of Gin 以這身體換罐氈酒 Like a little piece of heaven 就像一小塊的天堂 No more candle in the wind 不再像風中之燭般 You should come back to our place, baby 你應當回到我們的家,寶貝 Don't be afraid of our love 不要懼怕我們的愛 On the second floor, darling 就在二樓,親愛的 In a second flat, hurry up 二號室,快點 'Cause down in Arkansas the stores are all closed 因為阿肯色河沿岸的商舖都關門了 The kids in their hoodies, they dance super slow 孩子們穿着他們的兜帽上衣,緩慢地舞動 We're white-hot forever and only God knows 我們會熱戀至永遠,只有上主會知一切 You should stay real close to Jesus 你應當非常親近主耶穌 Keep that bottle at your hand, my man 我的愛人,把那瓶子收好在手中 Find your way back to my bed again 再次找尋回到我床上的路 Sing me like a Bible hymn 就像頌唱聖詩一樣對我唱歌 We should go back to Arkansas 我們應當回到阿肯色河 Trade this body for the can of Gin 以這身體換罐氈酒 Like a little piece of heaven 就像一小塊的天堂 No more candle in the wind 不再像風中之燭般 We'll be white-hot forever 我們會熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 And ever and ever, amen 直到永遠,亞孟 Could I come back to the ranch, baby? 寶貝,我可以回來牧場嗎? I had to get away for a while 我需要離開一會 Just to rest my nerves, darling 只是因為我要放鬆一下,親愛的 Can I make you laugh with a smile? 我能夠以笑容讓你發笑嗎? You knew when you chose me 你知道當你選擇我的時候 I was nothing but ordinary 我平凡得很 And now the wind's blowing, reminding you of what you know 現在風起了,提醒着你你所知道的一切 You should stay real close to Jesus 你應當非常親近主耶穌 Keep that bottle at your hand, my man 我的愛人,把那瓶子收好在手中 Find your way back to my bed again 再次找尋回到我床上的路 Sing me like a Bible hymn 就像頌唱聖詩一樣對我唱歌 We should go back to Arkansas 我們應當回到阿肯色河 Trade this body for the can of Gin 以這身體換罐氈酒 Like a little piece of heaven 就像一小塊的天堂 No more candle in the wind 不再像風中之燭般 We'll be white-hot forever 我們會熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 And ever and ever, the end 直到永遠,就是這樣 White-hot forever 我們會熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 White-hot forever 熱戀至永遠 And ever and ever, amen 直到永遠,亞孟 You should stay real close to Jesus 你應當非常親近主耶穌 If you don't pray, you'll never learn 要是你不禱告,你永遠都學不懂 Keep that bottle at your hand, my man 我的愛人,把那瓶子收好在手中 You know what I'm sayin'? 你明白我在說甚麼嗎? Find your way back to my bed again 再次找尋回到我床上的路 Sing me like a Bible hymn 就像頌唱聖詩一樣對我唱歌 We should go back to Arkansas 我們應當回到阿肯色河 I like living here 我喜歡住在這裏 Trade this body for the can of Gin 以這身體換罐氈酒 Like a little piece of heaven 就像一小塊的天堂 No more candle in the wind 不再像風中之燭般

沒有留言:

發佈留言