本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Wild at Heart-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Wild at Heart」(我心狂野)

What would you do if I told you 要是我告訴你 You made me crazy 你讓我想看你在日落大道拍的相片想得發瘋 To see your pretty pics on Sunset Boulevard? 你會怎樣做? And it makes me lazy 我實在想得發瘋 So I smoke cigarettes 所以我只是為了理解那些煙霧 Just to understand the smog 而抽點煙 I love you lots like polka dots 我愛你就如我熱愛波爾卡點一般 You're killing me more 每當我倒出一滴咖啡 Than coffee pots and Insta' thots 你比咖啡壺和IG上的婊子 With every drop I pour 更要我的命 And if I had to do it all again 要是我要再做多一遍 I would because, babe, in the end 我也會做的 It brought me here to you 因為,寶貝,是它將我帶到你這裏 I left Calabasas, escaped all the ashes, ran into the dark 我離開了卡拉巴薩斯,逃離所有的灰燼,奔至黑暗之中 And it made me wild, wild, wild at heart 這讓我心狂野萬分 The cameras have flashes, they cause the car crashes 相機的閃光燈,讓汽車相撞 But I'm not a star 可我並非一個明星 If you love me, you'll love me 要是你愛我,你自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 If they love me, they'll love me 要是他們愛我,他們自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 What would you do if I wouldn't sing for them no more? 要是我不再為他們歌唱,你會怎樣做? Like if you heard I was out in the bars drinkin' Jack and Coke 就像你聽說我在酒吧裏喝着威士忌可樂 Going crazy for anyone who would listen to my stories, babe 為所有會聽我故事的人瘋狂,寶貝 Time after time, I think about leaving 我時不時的,想着離開 But you know that I never do just 'cause you keep me believin' 但你知道我從未真的想要走, 只因你令我堅持下去 I love you lots, despite the odds 我愛你,除了那些會令我倆不和的地方 You're killing me, John 你真是要了我的命,約翰 And all these thoughts brought us apart 而這一切的想法將我倆分開 And that's okay, too 不過這也不要緊 'Cause even in the worst of times 因為即使在最壞的時刻 You saw the best of me 你見過我最美好的一面 And that's why I stay here with you 這就是我和你一起在這裏的原因 I left Calabasas, escaped all the ashes, ran into the dark 我離開了卡拉巴薩斯,逃離所有的灰燼,奔至黑暗之中 And it made me wild, wild, wild at heart 這讓我心狂野萬分 The cameras have flashes, they cause the car crashes 相機的閃光燈,讓汽車相撞 But I'm not a star 可我並非一個明星 If you love me, you'll love me 要是你愛我,你自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 If you love me, you'll love me 要是你愛我,你自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 'Cause, baby, I'm wild at heart 皆因,寶貝,我打從心底裏狂野 If you love me, you'll love me 要是你愛我,你自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 Baby, I'm wild, wild at heart 寶貝,我很狂野,打從心底裏狂野 If they love me, they'll love me 要是他們愛我,他們自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野 If they love me, they'll love me 要是他們愛我,他們自然會愛我 'Cause I'm wild, wild at heart 皆因我很狂野,打從心底裏狂野

沒有留言:

發佈留言