本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Breaking Up Slowly-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Breaking Up Slowly」(慢慢地分開)

Breakin' up slowly is a hard thing to do 慢慢地分開是件困難的事 I love you only, but it's makin' me blue 我只愛你一個,但這讓我感到憂鬱 So don't send me flowers like you always do 所以別像你平常一樣送我花束 It's hard to be lonely, but it's the right thing 感到寂寞很痛苦,但這是件對的事 Are these my good years or do I have none? 那是我的花樣年華還是我從未有過? Are there really good years for everyone? 那真是所有人的花樣年華? I don't wanna live with a life of regret 我不想要抱憾終生 I don't wanna end up like Tammy Wynette 我不想要落得塔米.温妮特般的下場 'Cause breakin' up slowly is a hard thing to do 因為慢慢地分開是件困難的事 I love you only, but it's makin' me blue 我只愛你一個,但這讓我感到憂鬱 So don't send me flowers like you always do 所以別像你平常一樣送我花束 It's hard to bе lonely, but it's the right thing to do 感到寂寞很痛苦,但這是件對的事 Georgе got arrested out on the lawn 佐治在草坪上被捕 We might be breakin' up after this song 我們可能會在這首歌之後分開 Will he still love me long after I'm gone? 要是我離開了,他還會愛我嗎? Or did he see it comin' all along? 還是他早就知道了? 'Cause breakin' up slowly is a hard thing to do 因為慢慢地分開是件困難的事 I love you only, but it's makin' me blue 我只愛你一個,但這讓我感到憂鬱 So don't send me flowers like you always do 所以別像你平常一樣送我花束 It's hard to be lonely (Baby, breakin' up is hard to do) 感到寂寞很痛苦(寶貝,分開是件困難的事) Breakin' up slowly (Baby, breakin' up is hard to do) 慢慢地分開(寶貝,分開是件困難的事) Breakin' up slowly is a hard thing to do 慢慢地分開是件困難的事 I love you only, but it's makin' me blue 我只愛你一個,但這讓我感到憂鬱 So don't send me flowers like you always do 所以別像你平常一樣送我花束 It's hard to be lonely, but it's the right thing 感到寂寞很痛苦,但這是件對的事

沒有留言:

發佈留言