本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Not All Who Wander Are Lost-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Not All Who Wander Are Lost」(不是所有在遊蕩的人都迷失了)

I've been wearin' the same damn clothes for three damn days 我已經穿着同樣的衣服穿了他媽的三天 Lincoln, Nebraska's got me in a haze 內布拉斯加州的林肯使我在霧靄之中 The thing about men like you is you got a lot to say 男人如你都喜歡自吹自擂 But will you stay? 可是你會留下嗎? You say you got my name on your tattoo 你說你把我的名字放在你的刺青上 Opening up doors, pulling out chairs, look at you 把門打開,拿來椅子,看你 You talk to God like I do, I think you know 你像我一樣與上帝交談,我覺得你知道 The same secrets that I do, I'm talkin' 'bout 我所知道的秘密,我是在說 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander, all those who wander 不是所有在遊蕩的人,所有在遊蕩的人都 All those who wander are lost 所有在遊蕩的人都迷失了 It's just wanderlust 那只是流浪癖 The thing about bein' on the road 路途上 Is there's too much time to think 當你為自己斟一杯飲品時 About seasons of old 便有太多時間去想 As you pour yourself a drink 以往的季節 'Cause every time I said no 因為每當我說不時 It wasn't quite what I meant 那不太是我的意思 If you know what I mean 如果你明白我在說甚麼的話 You said you got my name as your tattoo 你說你把我的名字放在你的刺青上 Opening up doors, pulling out chairs, look at you 把門打開,拿來椅子,看你 You talk to people like I do, I think you know 你像我一樣與人交談,我覺得你知道 The same things that I do 我所知道的事 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander, all those who wander 不是所有在遊蕩的人,所有在遊蕩的人 All those who wander are lost 所有在遊蕩的人都迷失了 It's just wanderlust 那只是流浪癖 Look at me, look at you 看我,看你 Look at what you made me do 看看你讓我做了甚麼 Look at me, look at you 看我,看你 Bible on your tattoo 你刺青上的聖經 Look at me, look at you 看我,看你 Look at what you made me do 看看你讓我做了甚麼 Look at me, look at you 看我,看你 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander are lost 不是所有在遊蕩的人都迷失了 Not all those who wander, all those who wander 不是所有在遊蕩的人,所有在遊蕩的人 All those who wander are lost 所有在遊蕩的人都迷失了 It's just wanderlust 那只是流浪癖

沒有留言:

發佈留言