本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

パズル-BabyKingdom(Japanese-English Lyrics Translation)

「パズル」(Puzzle)

君と出会った瞬間に I do remember the sound I heard 聞こえた音 覚えてる When we first met 長い間ずっと手に付かない I've been unable to focus for a long time そんなパズルが始まったっていうのに The puzzle should have already started 「私なんて」が癖で俯いてる You always say 'I'm not that good anyway' and be down in the dump* 君は本当バカだなぁ… Don't be such a silly... この世界に君が必要だ 僕にも君が必要だ The world needs you, and so do I どんな景色を描いても 君じゃないと歪な境界線 No matter what scenery I depict, it'll be a twisted boundary if you're not with me この世界に君が必要だ 僕にも君が必要だ The world needs you, and so do I 僕のわがままを聞いて。 Please let me be wilful. ずっとそばにいてくれますか? Can you stay by my side forever? これから二度と取れないように Let's glue our hands together 強くボンドで止めよう Like nothing will do us apart in future 共に選んだこの道のりは When we're speaking out about 間違いなど無いって声に出しながら We didn't make the wrong choice on choosing this way 少しづつ増えてく 彩のピース Pieces of colour are gradually increasing ほら綺麗な景色だ Look, such a beautiful view もし理想通りの未来図や 決まりきった完成形に Even it won't become our ideal plan or end as we think 近づく事が出来ないと 分かったって何も怖くない I won't fear anything 別々の場所で生まれて 同じ場所で繫いだ Born in different places, connected in the same place 「僕らは隣合わせ」 'We're next to each other' ずっと君を見ていたいよ I want to keep my eyes on you forever この世界に君が必要だ 僕にも君が必要だ The world needs you, and so do I どんな景色を描いても 君じゃないと歪な境界線 No matter what scenery I depict, it'll be a twisted boundary if you're not with me この世界に君が必要だ 僕にも君が必要だ The world needs you, and so do I 僕のわがままを聞いて。 Please let me be wilful. ずっとそばにいてくれますか? Can you stay by my side forever?

沒有留言:

發佈留言