本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Honeymoon-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Honeymoon」(熱戀)

We both know that it's not fashionable to love me 我倆都知道愛我並非時髦之事 But you don't go 'cause, truly, there's nobody for you but me 但你不會離去,因為ーー老實說ーー只有我會陪着你 We could cruise to the blues 要是我們選擇的話,沿着威爾希爾大道 Wilshire Boulevard, if we choose 我們可以在藍調中揚帆 Or whatever you wanna do 或做你想做的任何事 We make the rules 一切由我們決定 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Say you want me too 說你也想要我吧 Say you want me too 說你也想要我吧 Dark blue 深藍 Dark blue 深藍 We both know the history of violence that surrounds you 我倆都知曉圍繞着你的那暴力史 But I'm not scared, there's nothing to lose now that I've found you 但我並不害怕,找到你之後我已經沒甚麼可以失去 And we could cruise to the news 要是我們選擇的話,我們可以沿着皮可大道 Pico Boulevard in your used 以你有着彈痕的汽車 Little bullet car, if we choose 揚帆至新聞中 Mr. "Born to Lose" 「天生失敗」的男人 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Say you want me too 說你也想要我吧 Say you want me too 說你也想要我吧 Dark blue 深藍 Dark blue 深藍 There are violets in your eyes 你的眼中映着香堇菜 There are guns that blaze around you 槍炮在你身邊鳴響 There are roses in between my thighs 我的大腿間長着玫瑰 Fire that surrounds you 是環繞着你的火焰 It's no wonder every man in town 怪不得鎮上的所有人 Had neither fought nor found you 都沒和你幹過架或見過你 Everything you do is elusive 即使你的小蜜露 To even your honey dew 都不得而知你做的一切 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Our honeymoon 我倆的蜜月旅行 Dreaming away your life 虛度你的人生 Dreaming away your life 虛度你的人生 Dreaming away your life 虛度你的人生 Dreaming away your life 虛度你的人生 Dreaming away your life 虛度你的人生 Dreaming away your life 虛度你的人生

沒有留言:

發佈留言