本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Looking For America-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《尋找亞美利堅》(Looking For America)

Took a trip to San Francisco 去了一趟三藩市 All  our friends said we would jive 我們的朋友都說我們會跳搖擺舞 Didn't  work, so I left for Fresno 但這沒有發生,所以我去了佛雷斯諾 It was quite a scenic drive 沿途風景秀麗 Pulled over to watch the children in the park 駛到路旁看着公園裏的小孩 We  used to only worry for them after dark 以往我們只會擔心他們入夜後的安危 I’m  still looking for my own version of America 我仍然在尋找屬於我 One without the gun, where the flag can freely fly 一個沒有槍砲、旗幟可以自由飄揚的美利堅 No  bombs in the sky, only fireworks when you and I collide 當我倆有碰撞時,空中沒有砲彈只有煙火 It's just a dream I had in mind 這只是我的空想 It's just a dream I had in mind 這只是我的空想 It’s just a dream I had in mind 這只是我的空想 I  flew back to New York City 我回到紐約市 Missed that Hudson River line 想念哈德遜線 Took a train up to Lake Placid 乘火車去寧靜湖 That's another place and time, where 那是別的地方、別的時間 I used to go to drive-ins and listen to the blues 以往我常去露天餐廳然後聽聽藍調 So many things that I think twice about before I do now 現在做很多事之前我都會多加考慮 I'm still looking for my own version of America 我仍然在尋找屬於我 One without the gun, where the flag can freely fly 一個沒有槍砲、旗幟可以自由飄揚的美利堅 No  bombs in the sky, only fireworks when you and I collide 當我倆有碰撞時,空中沒有砲彈只有煙火 It's just a dream I had in mind 這只是我的空想 It's just a dream I had in mind 這只是我的空想 It’s just a dream I had in mind 這只是我的空想

沒有留言:

發佈留言