本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Religion-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Religion」(信仰)

Everything is fine now 現在一切都很完美 Let sleeping dogs lay 過去的事就隨它吧 All our minds made up now 我們已經下定決心 All our beds are made 我們會接受所有後果 No one's out of time, no 我們將有無盡的時間 Chips fall wherever they may 順其自然 Leave it all behind 拋諸腦後 Let the ocean wash away 讓大海把它沖走 It never was about the money or the drugs 這從來與金錢或毒品無關 For you, there's only love 我對你,只有愛 For you, there's only love 我對你,只有愛 It never was about the party or the clubs 這從來與派對或夜店無關 For you, there's only love 我對你,只有愛 'Cause you're my religion, you're how I'm living 因為你是我的信仰,你是我活着的意義 When all my friends say I should take some space 當我的朋友說我應該給自己一點空間 Well, I can't envision that for a minute 老實說,那種事我連一分鐘也想像不了 When I'm down on my knees, you're how I pray 當我跪下時,你是我禱告的對象 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛 Everything is bright now 一切變得明朗 No more cloudy days 不再烏雲密佈 Even when the storms come 即使風暴來臨 In thee, I will stay 我亦會守在你旁 No need to survive now 我們不需要生存 All we do is play 只需要玩樂 All I hear is music 我只聽到 Like "Lay Lady Lay" 像《躺下吧女孩》般的音樂 It never was about the money or the drugs 這從來與金錢或毒品無關 With you, there's only love 與你一起,只因愛 With you, there's only love 與你一起,只因愛 It never was about the party or the clubs 這從來與派對或夜店無關 For you, there's only love 我對你,只有愛 'Cause you're my religion, you're how I'm living 因為你是我的信仰,你是我活着的意義 When all my friends say I should take some space 當我的朋友說我應該給自己一點空間 Well, I can't envision that for a minute 老實說,那種事我連一分鐘也想像不了 When I'm down on my knees, you're how I pray 當我跪下時,你是我禱告的對象 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛 You're my religion, you're how I'm living 你是我的信仰,你是我活着的意義 When all my friends say I should take some space 當我的朋友說我應該給自己一點空間 Well, I can't envision that for a minute 老實說,那種事我連一分鐘也想像不了 When I'm down on my knees, you're how I pray 當我跪下時,你是我禱告的對象 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛 Hallelujah, I need your love 阿利路亞,我需要你的愛

沒有留言:

發佈留言