本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

イナイイナイ-己龍(Japanese-English Lyrics Translation)

「イナイイナイ」(Peekaboo)

黒い猫が私を見下ろして笑う A black cat looks down on me and laughs 声は辿々… Its voice is faltering... ガサガサ Rustling ねじ込まれ… I am being screwed in... 嗚呼 Alas 破り捨てられた記憶の隙間から覗くのは誰? Who is peeking from the gap of the broken and abandoned memory? 招かれていた私と招かれざる私 I who am being invited and I who am not being invited 指を重ねて取り繕う格子に切り離された彼方と此方 Everywhere is being severed by the lattices mended by overlapping fingers 触れてしまえば搦め絡まる連鎖に 叫びは喰われ行く If I touch the entwining chain, cries will be eaten away 黒い猫が私を見下ろして嘆く A black cat looks down on me and sighs 声は絶え絶え… Its voice is fading away... ガサガサ Rustling ねじ込まれ… I am being screwed in... 嗚呼 Alas 気の迷いの愚かさ 絶望の儚さを The lost stupidity feels the despair voidness 唯一許されてた涙が語り終幕へ The only tear forgiving tells the end 嘲笑うその声に… I realise the meaninglessness of struggling to survive 生に獅噛ミ付く事への無意味さを知る In that sneering voice...

沒有留言:

發佈留言