本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Music To Watch Boys To-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Music To Watch Boys To」(看着男孩時放的音樂)

(I like you a lot) (我很喜歡你) Putting on my music while I’m watching the boys 在看着那些男孩時放了自己的歌 (So I do what you want) (所以我會綁着蝴蝶結) Singing soft grunge just to soak up the noise 唱着輕油漬只為吸走噪音 (With ribbons in knots) (做你想我做的事) Play 'em like guitars, only one of my toys 就像撥弄結他一樣擺弄他們,只是我其中一件玩具 ('Cause I like you a lot) (因為我很喜歡你) No holds barred, I was sent to destroy, yeah 我不受拘束,被送去摧毀一切 Pink flamingos 紅鶴 Always fascinated me 總是那麼吸引我 I know what only the girls know 我知道只有女孩知道的事 Hoes with lies akin to me 藏着謊言的婊子與我很相似 I, I see you're going 我見到你要走了 So I play my music, watch you leave 所以我放了自己的音樂歌,看着你離去 (I like you a lot) (我很喜歡你) Putting on my music while I’m watching the boys 我在看着那些男孩時放了自己的歌 (So I do what you want) (所以我會綁着蝴蝶結) Singing soft grunge just to soak up the noise 唱着輕油漬只為吸走噪音 (With ribbons in knots) (做你想我做的事) Play 'em like guitars, only one of my toys 就像撥弄結他一樣擺弄他們,只是我其中一件玩具 ('Cause I like you a lot) (因為我很喜歡你) No holds barred, I was sent to destroy, yeah 我不受拘束,被送去摧毀一切 Velveteen and living single 平絨而獨身 It never felt that right to me 我從不喜歡這樣 I know what only the girls know 我知道只有女孩知道的事 Lies can buy eternity 謊言可以換來永恆 I, I see you leaving 我見到你要走了 So I push record and watch you leave 所以我錄了首歌,看着你離去 (I like you a lot) (我很喜歡你) Putting on my music while I’m watching the boys 在看着那些男孩時放了自己的歌 (So I do what you want) (所以我會綁着蝴蝶結) Singing soft grunge just to soak up the noise 唱着輕油漬只為吸走噪音 (With ribbons in knots) (做你想我做的事) Play 'em like guitars, only one of my toys 就像撥弄結他一樣擺弄他們,只是我其中一件玩具 ('Cause I like you a lot) (因為我很喜歡你) No holds barred, I was sent to destroy, yeah 我不受拘束,被送去摧毀一切 I live to love you 我為愛你而活 And I love to love you 而我很喜歡愛你 And I live to love you, boy 而我為愛你而活,我的男孩 I live to love you 我為愛你而活 And I love to love you 而我很喜歡愛你 And I live to love you, boy 而我為愛你而活,我的男孩 Nothing gold can stay 黃金事物如愛或檸檬水 Like love or lemonade 或太陽或夏日 Or sun or summer days 難以久留 It's all a game to me anyway 反正一切對我而言都只是個遊戲 (I like you a lot) (我很喜歡你) Putting on my music while I’m watching the boys 在看着那些男孩時放了自己的歌 (So I do what you want) (所以我會綁着蝴蝶結) Singing soft grunge just to soak up the noise 唱着輕油漬只為吸走噪音 (With ribbons in knots) (做你想我做的事) Play 'em like guitars, only one of my toys 就像撥弄結他一樣擺弄他們,只是我其中一件玩具 ('Cause I like you a lot) (因為我很喜歡你) No holds barred, I was sent to destroy, yeah 我不受拘束,被送去摧毀一切 Putting on my music while I’m watching the boys 在看着那些男孩時放了自己的歌 Putting on my music while I’m watching the boys 在看着那些男孩時放了自己的歌

沒有留言:

發佈留言