本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

蹲-己龍(Japanese-English Lyrics Translation)

「蹲」(Crouching)

ひとひら… A flake... 汲んだ逆巻く想 何の意味を成したか Of raging thought was poured, what does it mean 堂々巡りの果てに辿り着いたソコは The place I arrived after roaming around 僕がアノ日、賽を投げ歩みを始めた振り出し Is the beginning where I started advancing after throwing a dice on that day 生き方がわからない I do not know how to live ただ…ソコに在るだけで… I am just... there... 何を置き去りにして 何を追い掛けるのか What am I leaving behind and what am I chasing after 少しだけ…ほんの少しだけ遠回りしただけで… A little only... I made a little detour only... また僕はここにいる… I am here again... 死にたがりの迷子 Losing my way in wanting to die 死に方も知らないくせに… Even though I do not know how I will die... 曝け出したソレが「僕」なのか 欺き続けるソレが「僕」なのか Did I exposed 'myself'? Am I continuing to deceive 'myself'? 何か求め… I desire for something... 何かを捨てて… I forsake something... それでも尚、何かに飢えている… Or, I am still longing for something... 「僕」が「僕」で在る為に「僕」をやめたアノ日だけがこびり付いたまま離れず足掻く Only the day I ended 'myself' so 'I' can be 'me' struggles whilst clinging on me こんな気持ちになるくらいなら… I should have killed 'myself'... こんな気持ちになりたくないから… For I do not want to feel like this.. 「僕」を殺したはずなのに… If I know I will feel like this... 生き方がわからない I do not know how to live ただ…其処に在るだけで… I am just... there... 何を置き去りにして 何を追い掛けるのか What am I leaving behind and what am I chasing after 昨の意味 明の意味 現の意味を求めて I seek for the meaning of the past, the future, and the present 迷い惑う斑模様 I am completely lost 膝を抱え闇に耽る I hold my knees and indulge in darkness

沒有留言:

發佈留言