本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Living Legend-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Living Legend」(傳奇)

Blackbirds will sing in the same key Blackbirds will sing in the same key 當你穿着我買給你的鞋玩耍時 As you play in the shoes that I bought you 烏鶇會以同樣的音調歌唱 And sweet baby Jane don't know a thing 而親愛的小簡完全不知道我所寫的歌 About my songs, but she knows I'm a monsoon 但他知道我像季候風一樣 Baby, you, all the things you do 寶貝,你所做的一切 And the ways you move, send me straight to heaven 和你的一舉一動,猶如讓我置身天堂 And baby, you, what you never knew 而寶貝你,你從不知道我從未說過的是 What I never said is you're my living legend 你是我的傳奇 Hipsters will sing just like a dream 喜皮士會在咖啡廳或展演空間裏* In Sin-é or the back Brooklyn Bayou 如同夢中般歌唱 But you never cared about my name 但你從沒在意過我的名字 And darling, I never meant to defy you 而親愛的,我從沒想過對抗你 But baby, you, all the things you do 但寶貝,你所做的一切 And those ways you moved, send me straight to heaven 和你的一舉一動,猶如讓我置身天堂 And baby you, I never said to you 而寶貝你,我從未告訴過你 You really are my living legend 你果然是我的傳奇 I got guns in the summertime and horses, too 我在夏天時得到了槍支和馬匹 Guns in the summertime and horses, too 夏天時得到了槍支和馬匹 I never meant to be bad or unwell, I was just living on the edge 我從未想要變壞或不健康,我只是刺激地活在 Right between Heaven and Hell and I'm tired of it 天堂和地獄的邊緣,但我已經受夠了 Oh, all the things you do 你所做的一切 And the ways you move, send me straight to heaven 和你的一舉一動,猶如讓我置身天堂 And baby, you, what I never said to you 寶貝你,我從未告訴過你 'Cause you really are my living legend 因為你真的是我的傳奇 My living legend 我的傳奇 My living legend 我的傳奇 My living legend 我的傳奇 My living legend 我的傳奇 *註解: Sin-é:愛爾蘭語,意思是「就這樣」。是一間位於美國紐約州紐約市的咖啡廳,亦是一個有名的音樂表演場地,在上世紀九十年代曾協助不少著名的音樂家成名

沒有留言:

發佈留言