本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

24-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「24」

There's only 24 hours in a day 一天只有二十四小時 And half as many ways for you to lie to me, my little love 我的小戀人,那只佔你眾多的謊話的一半 There's only 24 hours in a day 一天只有二十四小時 And half of those, you lay awake 而有一半的時間你都躺着 With thoughts of murder and carnage 思考有關謀殺和屠殺的事 If you lie down with dogs, then you'll get fleas 近朱者赤,近墨者黑 Be careful of the company you keep 小心你身邊的人 There's only 24 hours 一天只有二十四小時 And that's not enough 然而那並不足夠 To lie like you lie 讓我像你那樣說謊 Or love like you love 或像你那樣愛人 There's only 24 hours in a day 一天只有二十四小時 And half of those, you lay 我愛說謊的戀人 Between the sheets with me, my lying love 有一半的時間,你都和我在床上度過 There's only 24 hours, so you'd say 所以你會說,一天只有二十四小時 For most of them you pay 我的戀人,你因為他們付錢讓你做的事 For all the things they paid you for, my love 而為他們大部分人付出了代價 If you lie down with dogs, then you'll get fleas 近朱者赤,近墨者黑 Be careful of the ones you choose to leave 小心那些你想要離開的人 There's only 24 hours 一天只有二十四小時 And that's not enough 然而那並不足夠 To lie like you lie 讓我像你那樣說謊 Or love like you love 或像你那樣愛人 Give me your heat 讓我感受你的熱情 Give me your diamonds 給我你的鑽飾 You hit that street 你到了那條街 You're my crooked love 你是我不老實的愛人 You count to three 當他們都命不久矣時 While they're all dyin' 你數到三 You're hard to reach 你難以接近 You're cold to touch 你冷酷無情

沒有留言:

發佈留言