本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Watercolor Eyes-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Watercolor Eyes」(淚流滿面)

Why you always doin' that? 為甚麼你總是這樣? Breakin' up with me, then makin' up 離開我,然後與我和好 Just to make me mad 只為讓我生氣 I think that you taste like rock candy 我覺得你嚐起來像冰糖 Sweet like beaches, leave me all sandy 像海灘般甜美,讓我滿身沙子 Why do you leave me with watercolor eyes? 為甚麼你要讓我淚流滿面? Young love don't always last forever 幼小的愛不總會永遠長存 Wild horses can't keep us together 野馬不能讓我們在一起 So what if you taste just like heaven 所以要是你嚐起來像天堂一樣 That don't make it right 那亦無補於事 Hot summer and cold watermelon 炎熱的夏日與冰涼的西瓜 Your love stings like blood and a lemon 你的愛像鮮血和檸檬一樣刺痛我心 Why do you leave me with watercolor eyes? 為甚麼你要讓我淚流滿面? Watеrcolor eyes, watercolor еyes, watercolor еyes 淚流滿面,淚流滿面,淚流滿面 That don't make it right 那亦無補於事 Why you always doin' that? 為甚麼你總是這樣? Playing guitar while I'm sleeping 在我熟睡時彈奏結他 Acting like a brat 像個頑童一樣 I think that you're sweet like rock candy 我覺得你嚐起來像冰糖般甜蜜 Warm like beaches that leave me sandy 像讓我滿身沙子的海灘般溫暖 Why do you leave me with watercolor eyes? 為甚麼你要讓我淚流滿面? Young love don't always last forever 幼小的愛不總會永遠長存 Wild horses can't keep us together 野馬不能讓我們在一起 So what if you taste just like heaven 所以要是你嚐起來像天堂一樣 That don't make it right 那亦無補於事 Hot summer and cold watermelon 炎熱的夏日與冰涼的西瓜 Your love stings like blood and a lemon 你的愛像鮮血和檸檬一樣刺痛我心 Why do you leave me with watercolor eyes? 為甚麼你要讓我淚流滿面? Watеrcolor eyes, watercolor еyes, watercolor еyes 淚流滿面,淚流滿面,淚流滿面 That don't make it right 那亦無補於事 Watеrcolor eyes, watercolor еyes, watercolor еyes 淚流滿面,淚流滿面,淚流滿面 That don't make it right 那亦無補於事 Why you always doin' that? 為甚麼你總是這樣? Breakin' up with me, then making up just to make me mad 離開我,然後與我和好只為讓我生氣 Oh, hey-hey, why? 噢,嗨嗨,為甚麼? That don't make it right 那亦無補於事

沒有留言:

發佈留言