本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Lolita-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Lolita」(羅莉塔)

Would you be mine? 成為我的吧? Would you be my baby tonight? 今夜成為我的所有吧? Could be kissing my fruit punch lips in the bright sunshine 你可以在燦爛的陽光下親吻我雜果賓治味的雙唇 'Cause I like you quite a lot, everything you got 因為我很喜歡你,你所擁有的一切 Don't you know 雖然男生都拜倒在我的柘榴裙下 It's you that I adore 但你 Though I make the boys fall like dominoes 才是我愛慕的人 Kiss me in the D-A-R-K, dark tonight (D-A-R-K, do it my way) 今夜在黑暗之中親吻我,黑暗之中(黑暗之中,照我的所想) Kiss me in the P-A-R-K, park tonight (P-A-R-K, let them all say) 今夜在公園裏親吻我,在公園裏(在公園裏, 隨他們怎麼說) Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! I know what the boys want, I'm not gonna play 我知道男生都想要甚麼,但我不會和他們曖昧 Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Whistle all you want, but I'm not gonna stay 輕哼你的欲望,但我不會為你停留 No more skippin' rope 不再跳繩嬉戲 Skippin' heartbeats with the boys downtown 為男生臉紅心跳 Just you and me feelin' the heat 即使夕陽西下 Even when the sun goes down 我倆亦會一同感受那高溫 I could be yours, I could be your baby tonight 今夜我可以成為你的,可以成為你的所有 Topple you down from your sky forty stories high 在四十樓讓你倒下 Shining like a God 像神般耀眼 Can't believe I caught you, and so 想像不了我竟然得到你 Look at what I bought 看我買了甚麼 Not a second thought, oh, Romeo 沒有多想,啊,我的羅密歐 Kiss me in the D-A-R-K, dark tonight (D-A-R-K, do it my way) 今夜在黑暗之中親吻我,黑暗之中(黑暗之中,照我的所想) Kiss me in the P-A-R-K, park tonight (P-A-R-K, let them all say) 今夜在公園裏親吻我,在公園裏(在公園裏, 隨他們怎麼說) Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! I know what the boys want, I'm not gonna play 我知道男生都想要甚麼,但我不會和他們曖昧 Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Whistle all you want, but I'm not gonna stay 輕哼你的欲望,但我不會為你停留 No more skippin' rope 不再跳繩嬉戲 Skippin' heartbeats with the boys downtown 為男生臉紅心跳 Just you and me feelin' the heat 即使夕陽西下 Even when the sun goes down 我倆亦會一同感受那高溫 I want my cake and I wanna eat it too 我想得到想要的一切 I want to have fun and be in love with you 我想要玩樂,但亦想要和你在一起 I know that I'm a mess with my long hair 我知道我看起來一團糟 And my suntan, short dress, bare feet 長髮、古銅膚色、短裙、赤腳 I don't care what they say about me 我不在意他們說我甚麽 What they say about me 說我甚麽 Because I know that it's L-O-V-E 因為我知道這是愛 You make me happy, you make me happy 你讓我快樂,你讓我快樂 And I never listen to anyone 我從不聽別人的 (Let them all say!) (隨他們怎麼說!) Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! I know what the boys want, I'm not gonna play 我知道男生都想要甚麼,但我不會和他們曖昧 Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Hey Lolita, hey! 唏,羅莉塔! Whistle all you want, but I'm not gonna stay 輕哼你的欲望,但我不會為你停留 No more skippin' rope 不再跳繩嬉戲 Skippin' heartbeats with the boys downtown 為男生臉紅心跳 Just you and me feelin' the heat 即使夕陽西下 Even when the sun goes down 我倆亦會一同感受那高溫

沒有留言:

發佈留言