本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Video Games -Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Video Games」(電動遊戲)

Swingin' in the backyard 我在後院盪着韆鞦 Pull up in your fast car whistling my name 你把車子停下,輕喚我的名字 Open up a beer 開了一罐啤酒 and you say, "Get over here" 你說「過來這邊」 And play a video game 然後打起電動來 I'm in his favorite sundress 我穿着他最喜歡的夏裙 Watching me get undressed 他看着我把它脫下 Take that body downtown 在床上與我纏綿 I say you the bestest 我告訴他他是最好的 Lean in for a big kiss 俯身給他一個吻 Put his favorite perfume on 噴上他最喜歡的香水 Go play your video game 去打你的電動吧 It's you, it's you, it's all for you 我總告訴你 Everything I do 一切,一切,我做的一切 I tell you all the time 都是為了你 Heaven is a place on Earth with you 只要有你,天堂便在人間 Tell me all the things you wanna do 告訴我你想做的一切 I heard that you like the bad girls, honey 我聽說你喜歡壞女孩 Is that true? 那是真的嗎,親愛的? It's better than I ever even knew 這比我所知的還要好 They say that the world was built for two 他們說世界是為兩人而設 Only worth living if somebody 只有被人愛着時 Is loving you 才值得活着 Baby, now you do 寶貝,現在你值得 Singing in the old bars 在老舊的酒吧唱歌 Swinging with the old stars 和以往的明星共舞 Living for the fame 為名譽而活 Kissing in the blue dark 在深夜熱吻 Playing pool and wild darts 玩桌球和擲飛鏢 Video games 還有打電動 He holds me in his big arms 他把我擁入懷 Drunk and I am seeing stars 醉了,而我眼冒金星 This is all I think of 看着我的朋友墮入愛河 Watchin' all our friends fall 進進出出老保祿* in and out of Old Paul's 是我滿腦子想着的事 This is my idea of fun 打電動 Playing video games 是我的樂趣 It's you, it's you, it's all for you 我總告訴你 Everything I do 一切,一切,我做的一切 I tell you all the time 都是為了你 Heaven is a place on Earth with you 只要有你,天堂便在人間 Tell me all the things you wanna do 告訴我你想做的一切 I heard that you like the bad girls, honey 我聽說你喜歡壞女孩 Is that true? 那是真的嗎,親愛的? It's better than I ever even knew 這比我所知的還要好 They say that the world was built for two 他們說世界是為兩人而設 Only worth living if somebody is loving you 只有被人愛着時才值得活着 And baby, now, you do 寶貝,現在,你值得 It's you, it's you, it's all for you 我總告訴你 Everything I do 一切,一切,我做的一切 I tell you all the time 都是為了你 Heaven is a place on Earth with you 只要有你,天堂便在人間 Tell me all the things you wanna do 告訴我你想做的一切 I heard that you like the bad girls, honey 我聽說你喜歡壞女孩 Is that true? 那是真的嗎,親愛的? It's better than I ever even knew 這比我所知的還要好 They say that the world was built for two 他們說世界是為兩人而設 Only worth living if somebody is loving you 只有被人愛着時才值得活着 And baby, now, you do 寶貝,現在,你值得 *註解: Old Paul's:指洛杉磯的聖雲先教堂(St. Vincent de Paul Church)。

沒有留言:

發佈留言