本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Cruel World-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Cruel World」(殘酷世界)

Shared my body and my mind with you 我曾經與你分享我的身體、我的內心 That's all over now 但一切都完結了 Did what I had to do 我做了該做的事 'Cause you're so far past me now 因為你我已分隔甚遠 Shared my body and my life with you 我曾經與你分享我的身體、我的人生 That's way over now 那是久遠之事 There's not more I can do 我能做的不多 You're so famous now 你已名聞天下 Got your Bible, got your gun 你拿了聖經和槍枝 And you like to party and have fun 你喜歡派對和享樂 And I like my candy and your women 而我喜歡我的糖果和你的女人 I'm finally happy now that you're gone 我終於因為你的離去而感到快樂 Put my little red party dress on 我穿上我的紅色禮服 Everybody knows that I'm the best, I'm crazy 所有人都知道的我是最好、我很瘋狂 Get a little bit of bourbon in ya 你喝下一點波本威士忌 Get a little bit suburban and go crazy 讓氣氛更像城郊那樣,然後嗨起來 Because you're young, you're wild, you're free 因為你年輕、奔放、自由 You're dancin' circles around me 你在我身旁翩翩起舞 You're fuckin' crazy 你真他媽的瘋狂 Oh, You're crazy for me 你為我而瘋狂 I shared my body and my mind with you 我曾經與你分享我的身體、我的內心 That's all over now 但一切都完結了 I did what I had to do 我做了該做的事 I found another anyhow 我找到另一個倚靠 Shared my body and my mind with you 我曾經與你分享我的身體、我的內心 That's all over now 但一切都完結了 I did what I had to do 我做了該做的事 I could see you leaving now 我看着你離我而去 I got your Bible and your gun 我拿了你的聖經和槍枝 And you love to party and have fun 你喜歡派對和享樂 And I love your women and all of your heroin 而我喜歡你的女人和你所有的海洛英 And I'm so happy now that you're gone 我因為你的離去感到十分高興 Put my little red party dress on 我穿上我的紅色禮服 Everybody knows that I'm a mess, I'm crazy 所有人都知道我一團糟,我很瘋狂 Get a little bit of bourbon in ya 你喝下一點波本威士忌 Get a little bit suburban and go crazy 讓氣氛更像城郊那樣,然後嗨起來 Because you're young, you're wild, you're free 因為你年輕、奔放、自由 You're dancin' circles around me 你在我身旁翩翩起舞 You're fuckin' crazy 你真他媽的瘋狂 Oh, oh, You're crazy for me 你為我而瘋狂 Got your Bible and your gun 你拿着聖經和槍枝 You like your women and you like fun 你喜歡你的女人和享樂 I like my candy and your heroin 我喜歡我的糖果和你的海洛英 And I'm so happy, so happy now you're gone 而我為你的離去感到高興極了 Put my little red party dress on 我穿上我的紅色禮服 Everybody knows that I'm a mess, I'm crazy, yeah, yeah 所有人都知道我一團糟,我很瘋狂,對,對 Get a little bit of bourbon in ya 你喝下一點波本威士忌 Get a little bit suburban and go crazy, yeah, yeah 讓氣氛更像城郊那樣,然後嗨起來,對,對 Because you're young, you're wild, you're free 因為你年輕、奔放、自由 You're dancin' circles around me 你在我身旁翩翩起舞 Oh, oh, You're fuckin' crazy 你真他媽的瘋狂 Oh, oh, You're crazy for me 你為我而瘋狂

沒有留言:

發佈留言