本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Swan Song-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Swan Song」(絕唱)

Put your white tennis shoes on and follow me 穿上你的白色網球鞋然後跟我來 Why work so hard when you could just be free? 當你能得到自由時,為甚麼要工作得那麼辛苦? You got your money now, you got your legacy 你已經得到財富、屬於你的遺產 Let's leave the world for the ones who change everything 讓我們離開這個屬於改變一切的人的世界 Nothing could stop the two of us 甚麼都不能阻止我們 Let's just get lost that's what we want 我們只想迷失自己 And I will never sing again 我不會再唱歌 And you won't work another day 而你明天不用再工作 I will never sing again 我不會再唱歌 With just one wave, it goes away 輕輕一拂,它便會離去 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Be our swan song 我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Dive in, dive deep and dive blue, my sweet 親愛的,跳下去,潛至深藍之處 Brushing up from the water where the ice meets 以冰塊相觸的水整理儀容 And you've been gone so long, you missed everything 你離開了太久,你錯過了一切 The world can change in a day if you go away 若你離去,世界一天就能有所改變 But nothing could stop the two of us 甚麼都不能阻止我們 If that's what we want, we could just get lost 若我們希望,我們可以就那樣迷失自己 And I will never sing again 我不會再唱歌 And you won't work another day 而你明天不用再工作 I will never sing again 我不會再唱歌 With just one wave, it goes away 輕輕一拂,它便會離去 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Be our swan song 我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Do you like 你喜歡 Do you like where you've been? 你喜歡你去過的地方嗎? Where you're going to (going to)? 你要去哪裏(去哪裏)? Say goodnight 說聲再見 Say goodnight to the life and the world you knew 對生命和你所認識的世界說聲再見 I'm gonna follow you 我會跟着你 And I will never sing again 我不會再唱歌 And you won't work another day 而你明天不用再工作 I will never sing again 我不會再唱歌 With just one wave, it goes away 輕輕一拂,便會離去 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Be our swan song 我倆的絕唱 It will be our swan song 成為我倆的絕唱 Put your white tennis shoes on and follow me 穿上你的白色網球鞋然後跟我來 Put your white tennis shoes on and follow me 穿上你的白色網球鞋然後跟我來 Put your white tennis shoes on and follow me 穿上你的白色網球鞋然後跟我來 Why work so hard when you could just be free? 當你能得到自由時,為甚麼要工作得那麼辛苦?

沒有留言:

發佈留言