本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Venice Bitch-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Venice Bitch」(威尼斯海灘的女人)

Fear fun, fear love 懼怕快樂,懼怕愛 Fresh out of fucks forever 永遠地離開麻煩人 Trying to be stronger for you 試着為你變得堅強 Ice cream, ice queen 軟滑雪糕,冰山美人 I dream in jeans and leather 我穿着牛仔褲和皮革做夢 Live stream, I'm sweet for you 我在直播中,為你露出可愛的一面 Oh God, miss you on my lips 天啊,很想你掛在嘴邊 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 On the stoop with the neighborhood kids 和附近的孩子在門廊上流連 Calling out, "Bang, bang, kiss, kiss" 呼喚我,「幹炮,親吻」 You're in the yard, I light the fire 你在院子裏,我為你點火 And as the summer fades away 隨着夏天的離去 Nothing gold can stay 一切美好的事物最後亦消失 You write, I tour, we make it work 你寫新歌,我辦巡演,我們讓事情成真 You're beautiful and I'm insane 你美麗動人,而我瘋瘋顛顛 We're American made 我們來自美利堅 Give me Hallmark 給我賀萬賀卡 One dream, one life, one lover 一個夢想,一個人生,一個情人 Paint me happy in blue 描繪我在憂傷裏感到快樂 Norman Rockwell 諾曼・洛克威爾 No hype under our covers 我倆內心真誠 It's just me and you 只有彼此 Oh God, miss you on my lips 天啊,很想你掛在嘴邊 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 On the stoop with the neighborhood kids 和附近的孩子在門廊上流連 Calling out, "Bang, bang, kiss, kiss" 呼喚我,「幹炮,親吻」 You're in the yard, I light the fire 你在院子裏,我為你點火 And as the summer fades away 隨着夏天的離去 Nothing gold can stay 一切美好的事物最後亦消失 You write, I tour, we make it work 你寫新歌,我辦巡演,我們讓事情成真 You're beautiful and I'm insane 你美麗動人,而我瘋瘋顛顛 We're American made 我們來自美利堅 Signing off, "Bang bang, kiss kiss" 下班,「幹炮,親吻」 Signing off, "Bang bang, kiss kiss" 下班,「幹炮,親吻」 Oh God, want you on my lips (I do, I do) 天啊,我想要你掛在嘴邊(真的,真的) It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 On the stoop with the neighborhood kids 和附近的孩子在門廊上流連 Signing off, "Bang, bang, kiss, kiss" 下班,「幹炮,親吻」 Signing off, "Bang, bang, kiss, kiss" 下班,「幹炮,親吻」 Young baby's back in town now 寶貝兒回到鎮上了 You should come-a, come over 你應該過來 We'll be hanging around now 我們會一起消磨時間 You should come-a, come over 你應該過來 Oh God, I love him on my lips 天啊,我真的很愛他掛在嘴邊 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 Touch me with your fingertips 以指尖輕撫我 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 Back in the garden 我們在花園裏 We're getting high now 嗨起來 Because we're older 因為我們長大了 Me, myself I like diamonds 我,喜愛鑽石 My baby, crimson and clover 我的寶貝,緋紅色與三葉草 (Woah, woah, woah, woah, whatever) (怎樣都好) (Everything, whatever) (一切,怎樣都好) (Woah, woah, woah, woah, whatever) (怎樣都好) (Everything, whatever) (一切,怎樣都好) Back in the garden 我們在花園裏 We're getting high now 嗨起來 Because we're older 因為我們長大了 Me, myself I like diamonds 我,喜愛鑽石 My baby, crimson and clover 我的寶貝,緋紅色與三葉草 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Crimson and clover, honey 緋紅色與三葉草,親愛的 Over and over, honey 一直一直,親愛的 Over and over, honey 一直一直,親愛的 Over and over, honey 一直一直,親愛的 Over and over, honey 一直一直,親愛的 Over and over 一直一直 If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定會 Jealous of your love 妒忌你的情人 If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定會 Jealous of your love 妒忌你的情人 If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定會 Jealous of your love 妒忌你的情人 If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定會 Jealous of your love 妒忌你的情人 If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定會 Jealous of your love 妒忌你的情人

沒有留言:

發佈留言