本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

White Mustang-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「White Mustang」(白色野馬)

Packin' all my things for the summer 為夏天收拾好 Lyin' on my bed, it's a bummer 躺在床上,真糟糕 'Cause I didn't call when I got your number 因為我很喜歡你 But I liked you a lot 但得到你的電話後我卻沒有打給你 Slippin' on my dress in soft filters 穿上我的裙子 Everybody said you're a killer 所有人都說女人都會為你傾心 But I couldn't stop the way I was feelin' 但我無法止住 The day your record dropped 你推出新唱片那天的感覺 The day I saw your white Mustang 我看見你的白色野馬的那天 Your white Mustang 你的白色野馬 The day I saw your white Mustang 我看見你的白色野馬的那天 Your white Mustang 你的白色野馬 Caught up in my dreams and forgettin' 在我的夢中相見 I've been actin' like armageddon 'cause you 忘記善惡在我心中作最後的對決 Held me in your arms just a little too tight 因為你抱得我有點太緊 That's what I thought 我是那麼想的 Summer's meant for lovin' and leavin' 夏天正是戀愛和別離的時刻 I was such a fool for believin' that you 我真是愚蠢 Could change all the ways you've been livin' 相信你可以改變 But you just couldn't stop 但你做不到 The day I saw your white Mustang 我看見你的白色野馬的那天 Your white Mustang 你的白色野馬 The day I saw your white Mustang 我看見你的白色野馬的那天 Your white Mustang 你的白色野馬 You're revvin' and revvin' and revvin' it up 你讓引擎高速地轉動 And the sound, it was frightenin' 那聲音,實在嚇人 And you were gettin' a part of that 而你深陷其中 You're gonna hit me like lightnin' 你對我的吸引就如閃電般 White Mustang 白色野馬 Your white Mustang 你的白色野馬 The day I saw your white Mustang 我看見你的白色野馬的那天 Said, you're a wild mustang 你說你是隻野馬 You're gonna hit me like lightnin' 你對我的吸引就如閃電般 You're gonna hit me like lightnin' 你對我的吸引就如閃電般

沒有留言:

發佈留言