本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Gods & Monsters-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Gods & Monsters」(眾神與魔鬼)

In the land of Gods and Monsters, I was an angel 在眾神與魔鬼的國度裏,我曾是天使 Living in the garden of evil 住個道德敗壞的樂園 Screwed up, scared, doing anything that I needed 搞㧜了,感到害怕,盡我全力補救 Shining like a fiery beacon 耀眼得像把熊熊烽火 You got that medicine that I need 你有能治癒我的妙藥 Fame, liquor, love, give it to me slowly 慢慢地給我名聲、烈酒、愛情 Put your hands on my waist, do it softly 溫柔地將你的手放在我的腰上 Me and God, we don't get along, so now I sing 我和上主不太合得來,所以我唱起了歌 No one's gonna take my soul away 沒有人能奪去我的靈魂 I'm living like Jim Morrison 我過着占・摩利臣般的生活 Heading towards a fucked up holiday 度個一團糟的假期 Motel sprees, sprees, and I'm singing 在汽車酒店放縱一番,我唱着 Fuck yeah, give it to me, this is heaven, what I truly want 真爽,快給我,像置身天堂一樣,是我真正想要的 It's innocence lost 我失去了純真 Innocence lost 失去了純真 In the land of Gods and Monsters, I was an angel 在眾神與魔鬼的國度裏,我曾是天使 Looking to get fucked hard 想要被狠狠地操 Like a groupie incognito posing as a real singer 像個裝作是個真正歌星的隱姓埋名狂熱追隨者 Life imitates art 人生模仿藝術 You got that medicine that I need 你有能治癒我的妙藥 Dope, shoot it up, straight to the heart please 海洛英,請直接注入我的心臟 I don't really wanna know what's good for me 我不太想知道甚麼對我好 God's dead, I said baby that's alright with me 上帝己死,我說這不緊要 No one's gonna take my soul away 沒有人能奪去我的靈魂 I'm living like Jim Morrison 我過着占・摩利臣般的生活 Heading towards a fucked up holiday 度個一團糟的假期 Motel sprees, sprees, and I'm singing 在汽車酒店放縱一番,我唱着 Fuck yeah, give it to me, this is heaven, what I truly want 真爽,快給我,就像置身天堂,是我真正想要的 It's innocence lost 我失去了純真 Innocence lost 失去了純真 When you talk it's like a movie and you're making me crazy 你說話的方式讓我感覺自己在電影裏,令我為你癡迷 'Cause life imitates art 因為人生模仿藝術 If I get a little prettier can I be your baby? 要是我變得更加漂亮,你會喜歡我嗎? You tell me life isn't that hard 你告訴我生活其實不是那麼艱難 No one's gonna take my soul away 沒有人能奪去我的靈魂 I'm living like Jim Morrison 我過着占・摩利臣般的生活 Heading towards a fucked up holiday 度個一團糟的假期 Motel sprees, sprees, and I'm singing 在汽車酒店放縱一番,我唱着 Fuck yeah, give it to me, this is heaven, what I truly want 真爽,快給我,就像置身天堂,是我真正想要的 It's innocence lost 我失去了純真 Innocence lost 失去了純真

沒有留言:

發佈留言