本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Money Power Glory-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

「Money Power Glory」(財富、權力、榮耀)

You say that you wanna go 你說你想去 To a land that's far away 一個遙遠的國度 How are we supposed to get there 我們現在的生活 With the way that we're livin' today? 怎能讓我們到達那裏? You talk lots about God 你常常把上主掛在嘴邊 Freedom comes from the call 自由是主所賜予 But that's not what this bitch wants 但那不是這個婊子 Not what I want at all 不是我想要的 I want money, power and glory 我想要財富、權力、榮耀 I want money and all your power, all your glory 我想要財富、你的一切權力、你的一切榮耀 Hallelujah, I wanna take you for all that you got 哈利路亞,我想奪去你的一切 Hallelujah, I'm gonna take them for all that they got 哈利路亞,我想奪去他們的一切 The sun also rises 太陽也會 On those who fail the call 照耀在辜負了聖召的人 My life, it comprises 我的一生 Of losses and wins and fails and falls 是由失敗、成功、挫折、跌倒構成 But I can do it if you really, really like that 但要是你真的喜歡那樣,我可以做到的 I know what you really want, baby 寶貝,我知道你真正想要的是甚麼 I can do it if you think you'll like that 要是你覺得自己會喜歡那樣,我可以做到的 You should run, boy, run 你快逃吧 I want money, power and glory 我想要財富、權力、榮耀 I want money and all your power, all your glory 我想要財富、你的一切權力、你的一切榮耀 Hallelujah, I wanna take you for all that you got 哈利路亞,我想奪去你的一切 Hallelujah, I'm gonna take them for all that they got 哈利路亞,我想奪去他們的一切 Dope and diamonds, dope and diamonds, diamonds 毒品和珠寶,毒品和珠寶,珠寶 Dope and diamonds, dope and diamonds 毒品和珠寶,毒品和珠寶,珠寶 That's all that I want 我只想要 Dope and diamonds, dope and diamonds, diamonds 毒品和珠寶,毒品和珠寶,珠寶 Dope and diamonds, dope and diamonds, diamonds 毒品和珠寶,毒品和珠寶,珠寶 I want money, power and glory 我想要財富、權力、榮耀 I want money and all your power, all your glory 我想要財富、你的一切權力、你的一切榮耀 Hallelujah, I wanna take you for all that you got 哈利路亞,我想奪去你的一切 Hallelujah, I'm gonna take them for all that they got 哈利路亞,我想奪去他們的一切

沒有留言:

發佈留言