本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Loved One's-零[Hz](Japanese-English Lyrics Translation)

‘Loved One's’

ずっと君のそばにいたい I wanna be with you forever 柔らかな日差しの中まだ散歩の途中だったじゃないか Weren’t we taking a stroll in the gentle sunshine たくさんをくれた君に僕は何をあげれたのか You gave me a lot, but have I returned anything to you 君と過ごせる季節はもう来ない We can no longer spend time with each other もう一度会いたい叶うのならば I wish we can meet again 今もこの心の中で強く生き続けてるから It’s still living inside me 僕もいつか辿り着くよ君がいる星へ I too will get to the planet you’re on someday 少しのお別れ A short farewell 君がいないMy love You aren't here, my love 僕のワガママをいつも優しく受け止めてくれた You've always accepted my wilful acts with your gentleness 一緒に踊って笑っていたずっと We used to dance and laugh together forever 最期の時まで僕を呼んでた You called my name until the end of your time 今もこの心の中で強く生き続けてるから It’s still living inside me シワが増えても忘れないあなたの想いを I won't forget you even when I am old and gray ありがとう Thank you さよなら Goodbye 消えない愛をMy love Dedicate to you my everlasting love 苦しくて辛い悲しさが来たら What should I do 僕はどうすればいいのでしょう? When sorrow overwhelms me? 独りじゃない事も分かっているけど I know that I’m not alone 涙が出て止まない But my tears keep falling down Into free To the void 今もこの心の中で強く生き続けるから It’s still living inside me 僕もいつか辿り着くよ I’ll be there someday それまで待っていて So please give me just a moment ありがとう Thank you さよなら Goodbye 前を向いて生きるよ I'll move on

沒有留言:

發佈留言