本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

A&W-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《美國蕩婦》(A&W)

I haven't done a cartwheel since I was nine 九歲後我就沒再做過側手翻 I haven't seen my mother in a long, long time 我很久沒見過我的母親 I mean, look at me, look at the length of my hair 我是說,看看我,我頭髮的長度 My face, the shape of my body 我的臉龐、我的身形 Do you really think I give a damn? 你真的覺得我會在乎? What I do after years of just hearing them talking? 我會在聽到他們多年的閒語閒語後做些甚麼嗎? I say I live in Rosemead, really, I'm at the Ramada 我說我住在羅斯米德,其實是在華美達酒店 It doesn't really matter, doesn't really, really matter 真相不太重要,真的不太重要 Call him up, come into my bedroom 我打給他,讓他來到我家睡房 Ended up, we fuck on the hotel floor 但最後,我們在酒店打炮 It's not about having someone to love me anymore 這再與有沒有人愛無關 This is the experience of being an American whore 這是我這個美國蕩婦的故事 Called up one drunk, called up another 打給一個人,他醉了,又打給另一個 Forensic Files wasn't on 今日不在播美國法醫檔案 Watching Teenage Diary of a Girl 所以在看女孩愛愛日記 Wondering what went wrong 想着到底哪裏出了錯 I'm a princess, I'm divisive 我是個公主,人們對我評價不一 Ask me why, why, why I'm like this 若問為甚麼我會這樣 Maybe I'm just kind of like this I don't know, maybe I'm just like this 可能我大概就是這樣,我不知道,或者我本來就是這樣 I say I live in Rosemead, really, I'm at the Ramada 我說我住在羅斯米德,其實是在華美達酒店 It doesn't really matter, doesn't really, really matter 真相不太重要,真的不太重要 Call him up, he comes over again 我打給他,他又過來了 Yeah, I know I'm over my head but, oh 我知道我有點難以理解,但嗯 It's not about having someone to love me anymore 這再與有沒有人愛無關 No, this is the experience of being an American whore 不,這是我這個美國蕩婦的故事 I mean, look at my hair 我是說,看看我的頭髮 Look at the length of it and the shape of my body 看看它的長度和我的身型 If I told you that was raped 要是我說我曾被強暴 Do you really think that anybody would think I didn't ask for it? 你覺得會有人覺得這不是我自找的嗎? I didn't ask for it 這不是我自找的 I won't testify, already fucked up my story 我不會作證,我已經搞砸了自己的故事 On top of this 加上 So many other things you can't believe 有不少你難以置信的事 Did you know a singer can still be 你想像到一個歌手在三十三歲時 Looking like a side piece at thirty-three? 仍然可以看起來像個被包養的第三者? God's a charlatan, don't look back, babe 神是個騙子,別再回頭 Puts the shower on while he calls me 打給我時假裝洗澡 Sneaks out the back door to talk to me 溜出後門跟我說話 I'm invisible, look how you hold me 我並不存在,你看你牽着我手的方式 I'm invisible, I'm invisible 我並不存在,我並不存在 I'm a ghost now, look how you hold me now 我就像一隻幽靈,你看你現在牽着我手的方式 It's not about having someone to love me anymore 這再與有沒有人愛無關 Okay 好吧 No, this is the experience of being an American whore 不,這是我這個美國蕩婦的故事 It's not about having someone to love me anymore 這再與有沒有人愛無關 No, this is the experience of being an American whore 不,這是我這個美國蕩婦的故事 This is the experience of being an American whore 這是我這個美國蕩婦的故事 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙* Jimmy, Jimmy ride 占美,占美幹一炮 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙 Jimmy, get me high 占美,讓我嗨起來 Love me if you love or not 怎樣都愛我吧 You can be my light 你能成為我的光 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你完全搞砸了 Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你搞砸了一切 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙 Jimmy, Jimmy ride 占美,占美幹一炮 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙 Jimmy, get me high 占美,讓我嗨起來 Love me if you love or not 怎樣都愛我吧 You can be my light 你能成為我的光 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你完全搞砸了 Jimmy, you should switch it up, maybe light it up 占美,你應該換點花樣,或者可以集中火力 Jimmy, if you leave the house, find me in the club 占美,要是你出門的話,我就在夜店 Jimmy, if you switch it up, you should light it up 占美,要是你換點花樣,你應該集中火力 Jimmy, if you leave the house, find me in the club 占美,要是你出門的話,我就在夜店 Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你完全搞砸了 But I don't care, baby 但我不意 I already lost my mind 我已然失去理智 Jimmy, if you light it up, find me in the club Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你完全搞砸了 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙* Jimmy, Jimmy ride 占美,占美幹一炮 Jimmy, Jimmy, cocoa puff 占美,占美,點起煙 Jimmy, get me high 占美,讓我嗨起來 Love me if you love or not 怎樣都愛我吧 You can be my light 你能成為我的光 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Jimmy only love me when he wanna get high 占美只有想嗨起來的時候才會愛我 Your mom called 你媽打來 I told her 我告訴他 You're fucking up big time 你完全搞砸了 *註解: A&W:歌名提及到美國根汁啤酒品牌「A&W Root Beer」,亦是「American Whore」(美國蕩婦)的縮略。 Jimmy, Jimmy, cocoa puff:歌詞來自Little Anthony & the Imperials 1959年推出的《 Shimmy, Shimmy, Ko-Ko-Bop》,而cocoa puff可以指含有可卡因的香煙。

沒有留言:

發佈留言