本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

ゼロ・アイデンティティー-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

‘Zero Identity’(ゼロ・アイデンティティー)

RESTORATION! RESTORATION! 僕ね、おかしくなっちゃったんだ I'm feeling a bit off 痛みさえ理解んないもん I don't even understand what pain is こんなもんじゃアツくなれない I can't get hyped up in this case 本当はもう理解ってるでしょ? Actually you already know it, don't you? さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more もっと僕を欲しがって最愛で Now, want me more, lemme be your favourite 僕ね、可笑しくなっちゃったんだ I'm going a bit mad 自分さえ理解らないもん I can't even understand myself こんなちっぽけな社会の中で Attacking and being attacked 叩いては叩かれて泣いて Makes me cry in this tiny society さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more さあもっと僕を欲しがれ Now, want me more もっと僕を欲しがらないと壊れちゃうよ I'll break if you don't I am mad breaker. I am mad breaker. サヨナラ絶望 Goodbye despair 僕は今ここから飛び絶つんだよ I'm gonna jump down from here ねえ手を広げて 今、最上階から真っ逆さまさ Opening my hands, falling head over heels from the top floor まさかこんな終わりを迎えるなんて I never thought that 嗚呼思いもしなかった I'm gonna die like this ほら手と手を合わせてLaLa皆見な I'm singing 唄ってる Now let's hold our hands, lala, everyone look きっと絶望を目の前にした時に人はみんな When despair appears before their eyes 「自分じゃなくてよかった。」なんて言って逃げる様に生きてるそうでしょ? People surely will say 'I'm glad that isn't me' and live like they're running away, won't they? お前が死ねばいいのに。 I wish you were dead. 僕ね、可笑しくなっちゃったんだ I'm going a bit mad 自分さえ理解らないもん I can't even understand myself こんなちっぽけな社会の中で Attacking and being attacked 叩いては叩かれて泣いて Makes me cry in this tiny society さあもっとぼくを欲しがれ Now, want me more さあもっとぼくを欲しがれ Now, want me more さあもっとぼくを欲しがれ Now, want me more さあもっとぼくを Now want me 何百回も繰り返してきた「大好き。」の意味教えてよ Tell me what does the 'Your the best.' that you told hundred times mean 安っぽい理由が逆にリアルだからもう止めてよ Stop 'cause the cheesy reasons are too real サヨナラ絶望 Goodbye despair 僕は今ここから飛び絶つんだよ I'm gonna jump down from here ねえ手を広げて 今、最上階から真っ逆さまさ Opening my hands, falling head over heels from the top floor まさかこんな終わりを迎えるなんて I never thought that 嗚呼思いもしなかった I'm gonna die like this ほら手と手を合わせてLaLa皆見な I'm singing 唄ってる Now let's hold our hands, lala, everyone look 自分だけは特別と思って 違うって嘆いた I thought I was special but I sighed 'cause I was wrong 蓋を開けてみりゃそこらへんのありふれた奴等と何も変わらないけど Turned out I'm no difference from others 「それでもいい。」と手を振り払うから これってもしかして 'That doesn't really matter.' I say and shake off the hand, could it be that 救いようのない馬鹿のとる行動だねって理解ってるよ This is an action to eliminate the unsavable idiots, I know that きっと絶望を目の前にしたときに人はみんな When despair appears before their eyes 「自分じゃなくてよかった。」なんて言っちゃうんだ People surely will say 'I'm glad that isn't me' 胡散臭い世で生きポツリと浮かんでは消える Living in a sketchy world, appearing and disappearing alone NO SYMPATHY. NO SYMPATHY. MY RESTORATION. MY RESTORATION.

沒有留言:

發佈留言