本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Taco Truck x VB-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《墨西哥夾餅快餐車x威尼斯海灘的女人》(Taco Truck x VB)

Met my boyfriend down at the taco truck 在墨西哥夾餅快餐車和我的男友見面 Pass me my vape, I'm feelin' sick, I need to take a puff 把我的煙遞給我,我有點想吐,我需要來一口 Imagine if we actually gave a fuck 想像一下要是我們真的在意 Wouldn't that be somethin' to talk about for us? 那不就成為我們可以談論的東西? Caribbean Blue in sweater weather, I'm falling into you 毛衣天氣的加勒比海,我為你着迷 Although it seems I've gotten better, I can be violent too 雖然我看起來好像變好了,但我亦可以變得暴戾 Oh, that's why they call me Lanita 啊,那就是他們稱我拉妮塔的原因 When I get down I'm Bonita 當我沉醉在音樂的時候我就是博妮塔 Don't come find me in Reseda 別到洛希達找我 I'll go crazy 我會抓狂的 Read my gold chain, says "Lanita" 我的手鏈寫着「拉妮塔」 When I'm violent, it's Carlito's Way 當我變得暴戾,事情就會像《情梟的黎明》那樣 Blood on my feet, on the street 雙腳拈滿血,在街上徘徊 I'm dancin' crazy 我在狂舞 Spin it till you whip it into white cream, baby 將我的意思曲解至面目全非吧,寶貝 Print it into black and white pages, don't faze me 把你那些故事白紙黑字地印出來,別惹我 Before you talk, let me stop what you're saying 在你說話前,讓我打斷你的話 I know, I know, I know that you hate me 我知道,我知道你討厭我 Honey, I got up so early 親愛的,我一早起來 And then, I got into the shower 然後去了洗澡 I was just able to go back to sleep for a hour and a half 我只能回到床上睡個一個半小時 So that rocked, um, anyway 那樣也挺好,嗯,話說 I had this dream where, um, aha, I don't know 我做了一個,怎麼說, Soundin' off, bang, bang, kiss, kiss 有點怪的夢,在幹炮親吻 You heard my baby's back in town now 你聽到我的寶貝兒回到鎮上了 You should come, come over 你應該過來 We'll be hanging around now 我們會一起消磨時間 You should come, come over 你應該過來 Back, back to the garden 回到花園裏 We're gettin' high now because we're older 我們嗨了起來因為我們都長大了 Me, myself I like diamonds 我,喜愛鑽石 My baby, crimson and clover 我的寶貝,緋紅色與三葉草 Oh God, I miss you on my lips 天啊,很想你掛在嘴邊 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 On the stoop with the neighborhood kids 和附近的孩子在門廊上流連 Callin' out, bang, bang, kiss, kiss (Ah, ah, shatter) 呼喚我,幹炮,親吻(啊,粉碎吧) Callin' out, bang, bang, kiss, kiss (Yeah, ah, shatter) 呼喚我,幹炮,親吻(啊,粉碎吧) Soundin' off, bang, bang, kiss, kiss (Yeah, yeah) 大聲地說,幹炮,親吻 Back in the garden 我們在花園裏 We're gettin' high now because we're older 我們嗨了起來因為我們都長大了 Me, myself I like diamonds 我,喜愛鑽石 My baby, crimson and clover 我的寶貝,緋紅色與三葉草 Wha-wha-wha-wha-wha-whatever 怎樣都好 Everything, whatever 一切,怎樣都好 Wha-wha-wha-wha-wha-whatever 怎樣都好 Everything's whatever 一切我都不在乎 Oh God, miss you on my lips 天啊,很想你掛在嘴邊 It's me, your little Venice bitch 是我,你來自威尼斯海灘的女人 On the stoop with the neighborhood kids 和附近的孩子在門廊上流連 Callin' out, bang, bang, kiss, kiss (Ah, ah, shatter) 呼喚我,幹炮,親吻(啊,粉碎吧) Callin' out, bang, bang, kiss, kiss (Ah, yeah, ah, shatter) 呼喚我,幹炮,親吻(啊,粉碎吧) Soundin' off, bang, bang, kiss, kiss (Yeah, yeah) 大聲地說,幹炮,親吻 If you weren't mine, I'd be (Get high) 若你不是我的,我一定(嗨起來) Jealous of your love (Drop acid) 會妒忌你的情人(以迷幻劑) If you weren't mine, I'd be (Never die) 若你不是我的,我一定(不會死掉) Jealous of your love (Not tonight, Lake Placid) 會妒忌你的情人(至少不是今晚,寧靜湖) If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定 Jealous of your love (Yeah) 會妒忌你的情人(對) If you weren't mine, I'd be 若你不是我的,我一定 Jealous of your love 會妒忌你的情人 If you weren't mine, I'd be (Oh, God, I miss you on my lips) 若你不是我的,我一定(天啊,很想你掛在嘴邊) Jealous of your love (It's me, your little Venice Bitch) 會妒忌你的情人(是我,你來自威尼斯海灘的女人) If you weren't mine, I'd be (On the stoop with the neighborhood kids) 若你不是我的,我一定(和附近的孩子在門廊上流連) Jealous of your love (Callin' out, bang bang, kiss kiss) 會妒忌你的情人(呼喚我,幹炮,親吻) Callin' out, bang, bang, kiss, kiss 呼喚我,幹炮,親吻 Soundin' off, bang, bang, kiss, kiss 大聲地說,幹炮,親吻 Yeah 啊

沒有留言:

發佈留言