本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Let the Light In-Lana Del Rey(英中歌詞翻譯)

《讓光透進》(Let the Light In)

Pick you up at home, quarter to three 二時四十五分,到你家接你 Ask you if you want somethin' to eat 問你想不想去吃點甚麼 Drive around, get drunk, do it over again 兜風,喝醉,重覆 Wake you up at night, quarter to one 十二時四十五分,夜裏叫醒你 I can never stop, wanna have fun 我無法停下,想玩個盡興 Don't be actin' like I'm the kinda girl who can sleep 你別假裝我是那種可以早早上床睡覺的女生 'Cause every time you say you're gonna go 因為每次你說你想走的時候 I just smile, 'cause, babe, I already know 我只是微笑,因為寶貝,我早就知道 You know I got nothin' under this overcoat 你知道我在這件大衣下一絲不掛 Ooh, let the light in 噢,讓光透進 At your back door yelling 'cause I wanna come in 在你的後門大叫大喊是因為我想進來 Ooh, turn your light on 噢,把燈打開 Look at us, you and I, back at it again 看看我們,你和我,又再看看我們的關係 Pick you up around quarter to two 在一時四十五分接你 Usually we got nothin' to do 很多時我們都沒甚麼好做 Screw it, maybe you should go and record some other songs 去他的,或者你應該去錄其他歌 Got my dress on tight 'cause you know that I 我穿着緊身裙,因為你知道 Look shinin' in the light, there's so much ridin' 我在燈光下閃耀,很多人事 On this life and how we write a love song 都依靠我的生命和我們寫情歌的方式 Ooh, let the light in 噢,讓光透進 At your back door yelling 'cause I wanna come in 在你的後門大叫大喊是因為我想進來 Ooh, turn your light on 噢,把燈打開 Look at us, you and I, back at it again 看看我們,你和我,又再看看我們的關係 'Cause I love to love, to love, to love you 因為我喜歡愛着你 I hate to hate, to hate, to hate you 我不想討厭你 Put the Beatles on, light the candles, go back to bed 播點披頭四,點起蠟燭,回到到床上 'Cause I wanna, wanna, wanna want you 因為我很想自己想要你 I need to, need to, need to need you 我需要需要你 Put the TV on, the flowers in a vase, lie your head 打開電視,花瓶插着花朵,你躺下來 Ooh, let the light in 噢,讓光透進 At your back door yelling 'cause I wanna come in 在你的後門大叫大喊是因為我想進來 Ooh, turn your light on 噢,把燈打開 Look at us, you and I, back at it again 看看我們,你和我,又再看看我們的關係

沒有留言:

發佈留言