本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

Sick?-コドモドラゴン(Japanese-English Lyrics Translation)

‘Sick?’

弱いもの苛め最高* I love bullying 痛みが体なぞる でも悪いのは僕じゃない Pain traces the bodyline, but that isn't my fault 嗚呼、迷惑な話さ 劣等感から猜疑心になって暴れ出す Aah, offensive phrases turns into suspicion from a sense of inferiority and rampages 壊れた僕の心は 不安定な足取りで My broken heart is tottering around 獲物を探してるのさ 自分より弱いやつを Searching for its prey, someone weaker than itself また勝手なことやってる でもそれはお互い様だろ I'm acting wilful again, but that's the same for you 嗚呼、簡単なことさ 優越感を人は欲しがるそれだけさ Aah, it's very simple, everyone loves the sense of superiority, that's it もう全然構わないよ 所詮は出来レースだから It doesn't really matter, 'cause this is a fixed match 左手で十分だよ スグに楽にしてあげる Left hand is enough, I'll let you feel better right away 誰のせいかな思い出せないけど今は I can't remember whose fault is this 君の前では僕は卑怯者でもいい? But can I be a coward in front of you? 狂った僕の頭は 右手にナイフを取った I went mad and held a knife in my right hand 終わるはずのない連鎖 また何処かで僕に似た In the endless cycle, someone unknown that looks like me* 名前も知らぬ誰かが 不安定な足取りで Is tottering around somewhere 獲物を探してるのさ 自分より弱いやつを Searching for its prey, someone weaker than itself oh yeah♪ oh yeah♪ Note: Lyrics was not on the official lyrics

沒有留言:

發佈留言