本站導航

歌詞目錄 Lyrics List

don't stop-KIRE(英中歌詞翻譯)

《別停下》(don't stop)

you ask what turns me on 你問甚麼會燃起我的慾火 you 你啊 I don’t want anyone 唯有你 but you 是我心中所想 we’ve waited long enough 我們等待已久 let me be inside you now 現在讓我充滿你 I know you like it rough 我知道你喜歡粗暴一點 I’d fuck you up 我會使你飄飄欲仙 oh girl let’s misbehave 寶貝讓我們背離正道 come put it on my face 騎在我的臉上 I wanna know the ways 我想知道 to make you go insane 怎樣能使你心神迷亂 手抓著我的背 手抓著我的背 我陪你墜 我陪你墜 I won’t let you go 不會放開你 為你犯罪 為你犯罪 don't stop 別停下 within the realm born of the angels & gods 在神與天使的國度裏 I’ll pick you girl without a doubt 我無庸置疑會選擇你 what we be doing up high in the cloud 我們在九霄雲外做的事 can never tell no one about 無法告訴任何人 you know they’ll never forgive us 你知道他們永不會寬恕我們 only God can judge us 只有神能定我們的罪 when it’s all said and done 當一切都過去了 I'll fuck you up 我會使你飄飄欲仙 oh girl let’s misbehave 寶貝讓我們背離正道 come put it on my face 騎在我的臉上 I wanna know the ways 我想知道 to make you go insane 怎樣能使你心神迷亂 手抓著我的背 手抓著我的背 我陪你墜 我陪你墜 I won’t let you go 不會放開你 為你犯罪 為你犯罪

沒有留言:

發佈留言